• Marketing Newsletter
  • Posts
  • Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я цахим ном

Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я цахим ном

Цахим ном ҮНЭГҮЙ авах холбоос!

Өнөөдөр 6-р сарын 18, 2024 оны 170 дахь өдөр!

2024 оны 2 дугаар хагас эхлэхэд 13 хоног л үлджээ. 2024 оны үлдэж буй хагаст үзүүлээд өгөхөөр төлөвлөж буй маркетерүүд, бизнес эрхлэгчид та бүхэнд “Сошиал медиа маркетингийн стратеги хэрхэн боловсруулах вэ?” болон “Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я” цахим номууд маань хэрэгтэй мэдлэг, мэдээлэл өгнө гэдэгт итгэлтэй байна. Тийм ч учраас эдгээр цахим номуудаа ҮНЭГҮЙ авах боломжийг👇 олгож байна.

Дижитал маркетингийн салбарт ажилласан 10 гаруй жилийн туршлага, танхимын болон онлайн сургалтууд, 7000 гаруй суралцагсад, зуу, зуун имэйл товхимол, нийтлэл, заавар, зөвлөгөө бэлтгэн хүргэсний эцэст Интернет маркетингт суралцахад шаардлагатай сэдвүүдийг багтаасан дараах цахим номнуудыг манай хамт олон эмхтгэн гаргасан билээ.

Эдгээр номнуудаас Сошиал медиа маркетингийн стратеги хэрхэн боловсруулах вэ? болон Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я” цахим номыг уншигч та ҮНЭГҮЙ авах боломжтой.

Сошиал медиа маркетингийн стратеги хэрхэн боловсруулах вэ? цахим номны GIVEAWAY-д оролцох бол энд дарна уу.

Харин Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я” цахим ном хэрхэн ҮНЭГҮЙ авах боломжтой талаарх мэдээллийг доор орууллаа. Номын үндсэн агуулгыг ч мөн оруулсан танилцаарай. 😉

FREE EBOOK GIVEAWAY!

Фэйсбүүк маркетингийн талаар А-Я цахим ном

Үндсэн агуулга:

Facebook маркетинг гэж юу вэ: Хэрхэн үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгож, бизнесээ өсгөх вэ? Маркетерүүд, бизнес эрхлэгчдэд зориулсан дэлгэрэнгүй гарын авлага.

  • Facebook маркетинг: 

    Facebook-ийн ажиллах зарчим ба алгоритм, Facebook хуудас /Page/ хэрхэн нээх, заавал тохируулах ёстой зүйлс, Контент ба төлөвлөлт, Facebook пост бэлтгэх нь, Постын тайлбар текст хэрхэн бэлтгэх вэ?

  • Facebook төлбөртэй сурталчилгаа хийх нь: 

    Facebook сурталчилгааны аккаунт нээх, төлбөрийн карт хэрхэн тохируулах, Facebook сурталчилгааны төрөл, Сурталчилгааны зорилтот сегмент, Сурталчилгааны төсөв ба хугацаа, Facebook сурталчилгаа /Boost/-ны үр дүнг хэрхэн хэмжих, Custom audience буюу Зорилтот тусгай бүлэг, Өөрийн хэрэглэгчийн мэдээллийг ашиглан зорилтот бүлэг үүсгэх, Custom болон Lookalike Audience үүсгэх аргачлал.

  • Facebook Messenger Chatbot: 

ЯАГААД FACEBOOK МАРКЕТИНГ ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ?

Хэн нэгнээс Facebook гэж юу вэ? гэж асуувал ОЛОН НИЙТИЙН СҮЛЖЭЭ гэх байх. Бизнес эрхлэгчдээс энэ асуултыг асуувал бүүст хийх, зар сурталчилгааны хамгийн том платформ гэж хариулна. Харин маркетерүүдийн хувьд Facebook бол МАШ ТОМ БОЛОМЖ.

Түүнчлэн Facebook-ийн тусламжтайгаар бид маш хямд зардлаар, олон хүнд бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ сурталчлах боломжтойгоор зогсохгүй маркетингийн зорилгоор ашиглах боломжтой томоохон хайлтын систем болон хөгжиж байна. Өөрийн байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг илүү олон хүнд илүү олон давуу талтай түгээхийн тулд Facebook хуудас буюу Page нээх хэрэгтэй. Учир нь ажлаа хянаж, тайлан гаргах, өөрийн хэрэглэгчээ олж авах, тэдэнтэй байнгын холбоо харилцаа үүсгэх, сурталчилгаа явуулах гэх мэт илүү олон боломж жирийн хувь хүний хаягт бус Facebook хуудсанд л бий.

Тийм ч учраас танд “Сошиал медиа маркетингийн стратеги хэрхэн боловсруулах вэ?” цахим номыг уншихыг санал болгож байна.