• Marketing Newsletter
  • Posts
  • Өнгөрсөн 7 хоног: Сошиал медиад юу болоод өнгөрөв?

Өнгөрсөн 7 хоног: Сошиал медиад юу болоод өнгөрөв?

(Маркетерүүдийн мэдэх ёстой өөрчлөлтүүд)

Өнгөрсөн 7 хоногийн топ өөрчлөлтүүд

  • Instagram био хэсэгт 5 хүртлэх тооны холбоос оруулах боломжтой болжээ. (DT)

  • LinkedIn Feed алгоритмынхаа талаарх шинэ мэдээлэл гаргажээ. (Блог)

  • Twitter уламжлалт цэнхэр тэмдэгээ хэрэглээнээс гаргаснаар зөвхөн төлбөр төлсөн хэрэглэгчид л цэнхэр тэмдэгтэй байх гэнэ. (Эндээс)

  • AutoGPT AI маркетингийн хүрээнд шуугиан тарьж байна.

Google

  • Google КҮҮКИС-ҮГҮЙ эрин үеийн сурталчилгааны үр дүнгийн туршилтынхаа тайланг танилцуулжээ. (тайлан)

  • Google гар утсанд тохиромжтой эсэх, вэб хуудасны хурд, аюулгүй байдал, хэрэглэгчийн туршлага зэрэг үзүүлэлтийг ranking системээсээ хасчээ. (Блог)

  • Google Bard програмчлалын код бичих чадвартай болсон гэнэ яг л ChatGPT шиг. (SEJ)

  • Google Analytics 4 нүүр хуудсандаа 4 шинэ үзүүлэлт нэмэгджээ. (Пост)

  • Google шинээр “Magi” хэмээх илүү дэвшилтэт хайлтын систем гаргахаар ажиллаж байгаа гэнэ. Bing AI-н эсрэг. (Блог)

Tiktok

  • TikTok-н захирал шинэ TED talk хийж Tiktok болон ирээдүйн төлөвлөгөөний талаар танилцуулжээ. (TED)

  • Tiktok хэрэглэгчид 10-минутын бичлэг upload хийж оруулах боломжтой бөгөөд апп дотроосоо шууд 10 минутын бичлэг хийж оруулах боломжгүй юм байна. (SMT)

  • Tiktok цаг уурын өөрчлөлтийн талаарх шинэ контентын бодлогоо Earth Day-г тохиолдуулан танилцуулжээ. (мэдээлэл)

Meta

  • Meta бас нэгэн цомхтгол, бүтцийн өөрчлөлт хийхээр бэлтгэж байгаа гэнэ. (Блог)

  • Facebook хэрэглэгчид $725 сая долларын торгуулиас өөрийн хувийг авах боломжтой. (ABC)

  • WhatsApp хэрэглэгчид “Disappearing messages”-г хадгалж авах боломжтой болжээ. (Блог)

  • Facebook лайв видеоноос богино бичлэгүүд үүсгэх функцыг туршиж байгаа гэнэ. (Эндээс)

  • WhatsApp илгээсэн зурагт тайлбар оруулах функц нэмэхээр ажиллаж байгаа гэнэ. (WB)

Twitter

  • Twitter “keyword Targeting for Ads” функцыг сэргээхээр төлөвлөж байгаа юм байна. (SMT)

  • Уламжлалт цэнхэр тэмдэг эзэмшигчдийг төлбөртэй болгох оролдлого тийм ч амжилттай болохгүй бололтой. Одоогийн байдлаар 30 хэрэглэгч л төлбөр төлсөн гэнэ. (Эндээс)

  • Twitter тодорхой твитүүдэд үзэн ядалтыг дэмжсэн контент гэсэн тэмдэг нэмж, хүртээмжийг нь хязгаарлах арга хэмжээ авч эхэлсэн гэнэ. (аюулгүй байдал)

  • Twitter сурталчилгаа зөвхөн цэнхэн тэмдэгтэй төлбөр төлдөг хэрэглэгчдэд л нээлттэй болжээ. (SMT)

  • Twitter State-affiliated & government-funded гэсэн тэмдэглээнүүдээ ашиглахаа больжээ. (SMT)

YouTube

  • Youtube хяналтгүй идэх зуршилтай холбоотой контентуудын талаарх шинэ бодлого танилцуулжээ. (Blog)

  • Youtube iOS үйлдлийн системд Shorts-т хавтас зураг ашиглах боломжтой болсон бөгөөд Shorts-т бичлэгээр хариу өгөх боломж Андройд хэрэглэгчдэд нэмэгджээ. (Үзэх)

Snapchat

  • Snap Summit 2023-н шинэ апп, функцуудаа танилцуулжээ. (Мэдээ)

  • Snapchat 3 сая төлбөр төлдөг хэрэглэгчидтэй болжээ. (TC)

Microsoft

  • Bing Chat шинэ мэдээний талаарх асуултанд илүү сайн хариу өгдөг болж, огт хариу өгөхгүй байх тохиолдлыг бууруулсан гэнэ. (SEL)

  • Bing Chat номын хэмжээтэй бичиг баримтыг ч боловсруулах чадвартай болжээ. (MS)

Marketing

  • Шинэ судалгааны үр дүнгээс харахад подкастууд мэдээллийн итгэж болох эх үүсвэрт тооцогдох болжээ. (Pew Research)

  • BIC сурталчилгааны шинэ кампанит ажил дээрээ Snoop Dogg болон Martha Stewart-тай хамтран гаргажээ. (Илүү)

  • Amazon вэбийн үйлчилгээний хэрэглэгчдэдээ зориулсан Bedrock хэмээх шинэ AI шийдэл гаргажээ. (Martech)

  • Kantar’s Creative Effectiveness Awards өнгөрсөн жилийн шилдгүүдийг зарлажээ. (adweek)

Манай сургалт танхимаар хичээллэж эхэллээ.

Энэ удаагийн “FACEBOOK СУРТАЛЧИЛГАА, ИНСТАГРАМ МАРКЕТИНГ ҮР ДҮНТЭЙ ХИЙХ НЬтанхимын сургалт 4 сарын 29-нд 10-17 цагийн хооронд зохион байгуулагдана.

Хэрэв танд дараах асуудлууд тулгарч байгаа бол энэ удаагийн сургалт тус болж чадна гэдэгт итгэлтэй байна.

  • Facebook сурталчилгаа/ boost хийдэг, үр дүнг нь улам сайжруулахаар төлөвлөж буй маркетерүүд.

  • Facebook сурталчилгаагаа ХЭНД хүргэх, сурталчилгаа хүргэх тохиромжтой хэрэглэгчдээ сонгохдоо ХҮНДРЭЛТЭЙ тулгардаг бизнес эрхлэгчид.

  • 2023 онд Инстаграм маркетингтаа анхаарал хандуулахаар төлөвлөсөн маркерүүд, бизнес эрхлэгчид. (Хэрхэн, хаанаас эхлэх ээ мэдэхгүй байгаа.)

Сургалт хаана, хэрхэн явагддаг вэ?

Сургалт 10-17 цагийн хооронд манай оффис дээр зохион байгуулагдах бөгөөд сургалтыг бодит жишээ, дадлага ажлын хамт хийдэг.

Хаяг: Бүрд оффис, 401 тоот, Гранд плазагийн зүүн талд, CU-тэй барилга