- Marketing Newsletter
- Posts
- Өнгөрсөн 7 хоног: Сошиал медиад юу болоод өнгөрөв?
Өнгөрсөн 7 хоног: Сошиал медиад юу болоод өнгөрөв?
(Маркетерүүдийн мэдэх ёстой өөрчлөлтүүд)

Өнгөрсөн 7 хоногийн топ өөрчлөлтүүд
Instagram био хэсэгт 5 хүртлэх тооны холбоос оруулах боломжтой болжээ. (DT)
LinkedIn Feed алгоритмынхаа талаарх шинэ мэдээлэл гаргажээ. (Блог)
Twitter уламжлалт цэнхэр тэмдэгээ хэрэглээнээс гаргаснаар зөвхөн төлбөр төлсөн хэрэглэгчид л цэнхэр тэмдэгтэй байх гэнэ. (Эндээс)
AutoGPT AI маркетингийн хүрээнд шуугиан тарьж байна.
Google КҮҮКИС-ҮГҮЙ эрин үеийн сурталчилгааны үр дүнгийн туршилтынхаа тайланг танилцуулжээ. (тайлан)
Google гар утсанд тохиромжтой эсэх, вэб хуудасны хурд, аюулгүй байдал, хэрэглэгчийн туршлага зэрэг үзүүлэлтийг ranking системээсээ хасчээ. (Блог)
Google Bard програмчлалын код бичих чадвартай болсон гэнэ яг л ChatGPT шиг. (SEJ)
Google Analytics 4 нүүр хуудсандаа 4 шинэ үзүүлэлт нэмэгджээ. (Пост)
Google шинээр “Magi” хэмээх илүү дэвшилтэт хайлтын систем гаргахаар ажиллаж байгаа гэнэ. Bing AI-н эсрэг. (Блог)
Tiktok
TikTok-н захирал шинэ TED talk хийж Tiktok болон ирээдүйн төлөвлөгөөний талаар танилцуулжээ. (TED)
Tiktok хэрэглэгчид 10-минутын бичлэг upload хийж оруулах боломжтой бөгөөд апп дотроосоо шууд 10 минутын бичлэг хийж оруулах боломжгүй юм байна. (SMT)
Tiktok цаг уурын өөрчлөлтийн талаарх шинэ контентын бодлогоо Earth Day-г тохиолдуулан танилцуулжээ. (мэдээлэл)
Meta
Meta бас нэгэн цомхтгол, бүтцийн өөрчлөлт хийхээр бэлтгэж байгаа гэнэ. (Блог)
Facebook хэрэглэгчид $725 сая долларын торгуулиас өөрийн хувийг авах боломжтой. (ABC)
WhatsApp хэрэглэгчид “Disappearing messages”-г хадгалж авах боломжтой болжээ. (Блог)
Facebook лайв видеоноос богино бичлэгүүд үүсгэх функцыг туршиж байгаа гэнэ. (Эндээс)
WhatsApp илгээсэн зурагт тайлбар оруулах функц нэмэхээр ажиллаж байгаа гэнэ. (WB)
Twitter “keyword Targeting for Ads” функцыг сэргээхээр төлөвлөж байгаа юм байна. (SMT)
Уламжлалт цэнхэр тэмдэг эзэмшигчдийг төлбөртэй болгох оролдлого тийм ч амжилттай болохгүй бололтой. Одоогийн байдлаар 30 хэрэглэгч л төлбөр төлсөн гэнэ. (Эндээс)
Twitter тодорхой твитүүдэд үзэн ядалтыг дэмжсэн контент гэсэн тэмдэг нэмж, хүртээмжийг нь хязгаарлах арга хэмжээ авч эхэлсэн гэнэ. (аюулгүй байдал)
Twitter сурталчилгаа зөвхөн цэнхэн тэмдэгтэй төлбөр төлдөг хэрэглэгчдэд л нээлттэй болжээ. (SMT)
Twitter State-affiliated & government-funded гэсэн тэмдэглээнүүдээ ашиглахаа больжээ. (SMT)
YouTube
Snapchat
Microsoft
Marketing
Шинэ судалгааны үр дүнгээс харахад подкастууд мэдээллийн итгэж болох эх үүсвэрт тооцогдох болжээ. (Pew Research)
BIC сурталчилгааны шинэ кампанит ажил дээрээ Snoop Dogg болон Martha Stewart-тай хамтран гаргажээ. (Илүү)
Amazon вэбийн үйлчилгээний хэрэглэгчдэдээ зориулсан Bedrock хэмээх шинэ AI шийдэл гаргажээ. (Martech)
Kantar’s Creative Effectiveness Awards өнгөрсөн жилийн шилдгүүдийг зарлажээ. (adweek)
Манай сургалт танхимаар хичээллэж эхэллээ.
Энэ удаагийн “FACEBOOK СУРТАЛЧИЛГАА, ИНСТАГРАМ МАРКЕТИНГ ҮР ДҮНТЭЙ ХИЙХ НЬ” танхимын сургалт 4 сарын 29-нд 10-17 цагийн хооронд зохион байгуулагдана.
Хэрэв танд дараах асуудлууд тулгарч байгаа бол энэ удаагийн сургалт тус болж чадна гэдэгт итгэлтэй байна.
Facebook сурталчилгаа/ boost хийдэг, үр дүнг нь улам сайжруулахаар төлөвлөж буй маркетерүүд.
Facebook сурталчилгаагаа ХЭНД хүргэх, сурталчилгаа хүргэх тохиромжтой хэрэглэгчдээ сонгохдоо ХҮНДРЭЛТЭЙ тулгардаг бизнес эрхлэгчид.
2023 онд Инстаграм маркетингтаа анхаарал хандуулахаар төлөвлөсөн маркерүүд, бизнес эрхлэгчид. (Хэрхэн, хаанаас эхлэх ээ мэдэхгүй байгаа.)
Сургалт хаана, хэрхэн явагддаг вэ?
Сургалт 10-17 цагийн хооронд манай оффис дээр зохион байгуулагдах бөгөөд сургалтыг бодит жишээ, дадлага ажлын хамт хийдэг.
Хаяг: Бүрд оффис, 401 тоот, Гранд плазагийн зүүн талд, CU-тэй барилга